degradat blanc
ripollet.cat
Tràmits
Patronat
Serveis
Ciutat
ombra

PMC - Comissió Festa Major

La Comissió de la Festa Major és l'òrgan d'assessorament, coordinació, debat i consulta, sense personalitat jurídica pròpia, que treballa conjuntament per elaborar el programa d'activitats de la Festa Major. La Comissió va néixer fa uns anys amb l'objectiu d'afavorir la participació ciutadana. La valoració durant aquest temps ha estat molt positiva, tant és així que s'ha consolidat un model propi de Festa Major on la participació de les entitats locals ciutadanes és un dels pilars fonamentals.


La Comissió de la Festa Major de Ripollet està formada per: dos representants dels partits polítics municipals designats pel Consell d'Administració del PMC; quatre representants de les entitats culturals; un representant de les entitats juvenils; un representant de les associacions de veïns; un representant de les entitats esportives; i dos persones a títol individual; a banda del President-Delegat del PMC i de diversos representants-treballadors de l'Àrea de Cultura i Joventut i del Patronat Municipal d'Esports de l'Ajuntament.

Telefon93 504 60 25, Fax 93 594 02 32
AdreçaSANT JORDI RB DE, 2Ripollet

Icona PDF-0,03 Mb - Reglament funcionament Comissió Festa Major 
  • Any Clavé
  • Blog Centre Cultural
  • Blog CIP Moli Rata
  • Blog Centre Cultural
  • Patrimoni Municipal
  • FaceBook RipolletCultura
  • Twitter @culturaripollet
ombra
Pendent de validació W3C/WCAG.

Redacció i estil: Patronat de Comunicació  |  Desenvolupa: Serveis informàtics
2014 © Patronat Municipal de Cultura - Ajuntament de Ripollet - 93 504 60 00  |  Nota legal