Més de 100 persones van prendre part durant la tarda de dimecres de la sessió participativa oberta a la ciutadania per repensar la N-150, per a col·laborar en la redacció d'un pla que determinarà les accions concretes per a transformar i integrar la carretera nacional 150, entre Montcada i Reixac, Cerdanyola, Ripollet i Barberà del Vallès. El projecte està inclòs en el programa europeu URBACT, amb l'AMB liderant la xarxa RiConnect que té per objectiu repensar, transformar i integrar les infraestructures de mobilitat per connectar persones, barris, ciutats i espais naturals.
Fran Sánchez, regidor de Mobilitat i Transport Públic i Via Pública de Ripollet, present també a l'acte, va valorar molt positivament la participació a l'Info Setmanal de Ripollet Ràdio. Segons Sánchez, "hi ha un interès molt elevat i nosaltres com a consistori ja fa anys que demanem que hi hagi elements com un carril bici. Arrel de la COVID-19 sembla ser que hi va haver una sintonia total amb totes les poblacions i l'AMB es va predisposar a avançar amb aquest tema".
El regidor va apuntar també el mèrit que s'hagi aprovat aquest projecte, "Hem sigut un dels guanyadors d'un projecte europeu, juntament amb altres ciutats europees, i això ha facilitat que ara mateix es pugui contemplar un projecte d'aquesta magnitud, poder convertir i repensar la carretera N-150". Destaca també l'aposta de l'AMB "i dels quatre ajuntaments afectats en fer aquesta mirada per fer uns carrers més amables pel ciutadà, amb espais lliures de contaminació. Es demostra que quan els carrers es fan de les persones és quan se'n fa un bon ús, es fan amables i de passeig. I més ara, que la ciutadania reclama que els carrers siguin també de circulació peatonal i en bicicleta".
JPL