Ombra esquerra
Escut de Ripollet
[r]
ipollet
a | a | a
Imatge de Ripollet
  Inici |
| Plànol
[Actualitat]
   Agenda
   Arxiu fotogràfic
   Enllaços
   Mitjans
      El Butlletí
      Ripollet Ràdio
   Notícies
[Ciutat]
   Entitats
   Festes
   Història
   Llocs d'interès
   Plànol
   Urgències
[Patronat]
   Departaments
      Administració
      Comissió Festa Major
      Consell Administració
      Regidoria de Cultura
   Equipaments PMC
      Biblioteca
      Centre Cultural
      CIP
      Molí d'en Rata
      Sales d'exposicions
         Sala 1
         Sala d'Art
         Vestíbul del CC
      Teatre Auditori
   Pla Acció Cultural
   PMC virtual
      Correu al PMC
      Impresos
   Publicacions oficials
      Acords
      Edictes i anuncis
      Perfil del contractant
      Reglaments, ord. i bans
   Serveis
El circBarri! es trasllada al pati de l'escola Anselm Clavé, per la pluja
Divendres, 17 de maig de 2019
<>
Imatge 896

L'Ajuntament de Ripollet, amb la col·laboració de l'Alehop! Escola de Circ Social, l'AFI El Martinet, l'AFA Els Pinetons i La Careta Teatre, organitza la segona mostra de circ social de Ripollet: circBarri!. L'activitat tindrà lloc el pròxim dissabte 18 de maig, de 17 a 20h, al pati de l'escola Anselm Clavé, on s'hi ha traslladat per la previsió de pluja. A banda de fer una exhibició col·lectiva de circ fet a Ripollet, l'Anteneu Popular de 9 Barris durà a terme un taller obert de circ per a totes les edats, on els participants podran provar diverses disciplines, com els malabars i el trapezi, entre d'altres. La gran instal·lació de circ que acollirà el circBarri!, que torna a ubicar-se al parc del riu Ripoll, funcionarà com un espai comunitari, on s'aniran succeint les diferents exhibicions dels grups participants.


L'objectiu de la mostra és crear un espai de trobada per a tota la gent que fa circ a Ripollet, unes 80 persones, i per a tots aquells aficionats al món del circ. En un any dedicat a les Arts Escèniques, amb el circBarri! es vol continuar posant el circ en la primera línia de les polítiques culturals del municipi i, alhora, descentralitzar la cultura i portar-la als barris, que és un dels principis del programa Barris al Cor, en el qual s'emmarca aquesta activitat.

Finalment, la mostra també és una continuació del treball iniciat amb l'escola de circ social per a joves Alehop! que actualment compta amb una quinzena de participants i que es porta a terme setmanalment a l'Institut Lluís Companys.

NP/ A.B.


Més imatges:
Imatge 1

Ombra inferior

[Icona impressora] Consultar la versió per imprimir.
[Icona email] Envia aquesta informació per email

Continguts que el poden interessar:
- La tercera edició de la Ikigai Japan Week es consolida com a espai cul ...
- Escape Room virtual: "De samurais a ninges".
- Taller de cuina japonesa.
- Taller de Katakana.
- Exhibició de Line Dance i estil lliure.
- Dansa: "La Carta".
- Els grallers dels Gegants tornen a donar la nota!.
- Teatre Juvenil: "La gran Showgirl".
- Matinal de circ: "Soñar con libros y cuentos".
- Teatre: "Coma profundo".




ripollet.cat

Any Espriu
Informació de Comunicació
PAME
PMO
PMC
PMC
PMC
Ombra inferior
Ombra dreta

Desenvolupa i redacta: Serveis informàtics & Patronat de Comunicació  |  Traducir/Translate/Traduire
2007 © Ajuntament de Ripollet - 93 504 60 00

Get Firefox    Valid HTML 4.01 Transitional    ¡CSS Válido!