Ombra esquerra
Escut de Ripollet
[r]
ipollet
a | a | a
Imatge de Ripollet
  Inici |
| Plànol
[Actualitat]
   Agenda
   Arxiu fotogràfic
   Enllaços
   Mitjans
      El Butlletí
      Ripollet Ràdio
   Notícies
[Ciutat]
   Entitats
   Festes
   Història
   Llocs d'interès
   Plànol
   Urgències
[Patronat]
   Departaments
      Administració
      Comissió Festa Major
      Consell Administració
      Regidoria de Cultura
   Equipaments PMC
      Biblioteca
      Centre Cultural
      CIP
      Molí d'en Rata
      Sales d'exposicions
         Sala 1
         Sala d'Art
         Vestíbul del CC
      Teatre Auditori
   Pla Acció Cultural
   PMC virtual
      Correu al PMC
      Impresos
   Publicacions oficials
      Acords
      Edictes i anuncis
      Perfil del contractant
      Reglaments, ord. i bans
   Serveis
Tertúlia i tallers per reivindicar el paisatge industrial de Ripollet
Dijous, 20 de desembre de 2018
<>
Imatge 707

El Centre Cultural acollirà aquesta tarda una tertúlia sobre el projecte artístic "Vallès. Fabricar passats, fabricar futurs", de Claudio Zulián, a partir de les 20 h. Hi participen l'artista, el director de La Virreina, Valentín Roma, les periodistes Àngels Leiva i Montse Frisach i l'historiador Ramon Martos. Aquest acte, que compta amb la col·laboració de la Diputació de Barcelona, és gratuït i obert a tothom.

A més, avui i demà a partir de les 16.30 h, s'organitzarà un taller de vídeocreació amb l'objectiu de rodar el paisatge industrial del municipi. Consulteu les places al Centre Cultural.


Vallès: fabricar passats, fabricar futurs és una obra construïda per diverses peces i diferents formats que té com a punt de partida la vida i l'imaginari de les persones del Vallès. Es tracta d'un projecte de l'artista Claudio Zulian que sorgeix arran d'una iniciativa de La Virreina Centre de la Imatge de Barcelona. Ripollet serà un dels municipis que hi participarà, juntament amb Sabadell, Terrassa i Cerdanyola. A més, el projecte compta amb el suport de la Diputació de Barcelona i la producció és de l'associació cultural Imágenes Imaginario i Acteon.

La reflexió sobre la història i el futur d'una comarca industrial, com és el Vallès, necessita de nous instruments i noves imatges que siguin capaces de funcionar com un mirall que permeti la reflexió, sobretot en un moment de tants canvis com el que vivim. És així com es poden plasmar les transformacions dels treballs, el pobles, les formes de vida, i preguntar-nos sobre tot això. Pensar la història significa explorar la profunditat del temps i la memòria. Una vegada creada aquesta possibilitat, es pot començar a il·luminar el futur.

D'aquesta manera, es podran veure un total de 15 videoinstal·lacions que exploren el territori de la comarca. Quan ens referim al territori, al·ludim a quelcom on es barregen les dimensions reals (com els edificis o les carreteres), amb altres dimensions imaginàries (com les llegendes urbanes, les fotografies, les pel·lícules o les memòries col·lectives). Vallès: fabricar passats, fabricar futurs explora 15 indrets del territori amb la voluntat de tantejar ambdues dimensions: les físiques i les imaginàries per tal de crear com un atles artístic i a la vegada, històric, geogràfic, cultural i emocional del Vallès.



Ombra inferior

[Icona impressora] Consultar la versió per imprimir.
[Icona email] Envia aquesta informació per email

Continguts que el poden interessar:
- La tercera edició de la Ikigai Japan Week es consolida com a espai cul ...
- Escape Room virtual: "De samurais a ninges".
- Taller de cuina japonesa.
- Taller de Katakana.
- Exhibició de Line Dance i estil lliure.
- Dansa: "La Carta".
- Els grallers dels Gegants tornen a donar la nota!.
- Teatre Juvenil: "La gran Showgirl".
- Matinal de circ: "Soñar con libros y cuentos".
- Teatre: "Coma profundo".




ripollet.cat

Any Espriu
Informació de Comunicació
PAME
PMO
PMC
PMC
PMC
Ombra inferior
Ombra dreta

Desenvolupa i redacta: Serveis informàtics & Patronat de Comunicació  |  Traducir/Translate/Traduire
2007 © Ajuntament de Ripollet - 93 504 60 00

Get Firefox    Valid HTML 4.01 Transitional    ¡CSS Válido!