Ombra esquerra
Escut de Ripollet
[r]
ipollet
a | a | a
Imatge de Ripollet
  Inici |
| Plànol
[Actualitat]
   Agenda
   Arxiu fotogràfic
   Enllaços
   Mitjans
      El Butlletí
      Ripollet Ràdio
   Notícies
[Ciutat]
   Entitats
   Festes
   Història
   Llocs d'interès
   Plànol
   Urgències
[Patronat]
   Departaments
      Administració
      Comissió Festa Major
      Consell Administració
      Regidoria de Cultura
   Equipaments PMC
      Biblioteca
      Centre Cultural
      CIP
      Molí d'en Rata
      Sales d'exposicions
         Sala 1
         Sala d'Art
         Vestíbul del CC
      Teatre Auditori
   Pla Acció Cultural
   PMC virtual
      Correu al PMC
      Impresos
   Publicacions oficials
      Acords
      Edictes i anuncis
      Perfil del contractant
      Reglaments, ord. i bans
   Serveis
L´agenda del cap de setmana, 23 al 25 de gener
Divendres, 23 de gener de 2004
<>
Imatge 0

Divendres
Aquesta tarda el CAP II ofereix una xerrada sobre la leucèmia, a càrrec de la coordinadora del Registre de Donants de Mèdula Òsia de la Fundació Josep Carreras. L´hora, 2/4 de 8.
A les 10 de la nit, l´Associació d´Espectadors portarà al Teatre Auditori el cantautor valencià Feliu Ventura, amb el seu espectacle "Cançó i poesia de proximitat". El preu, 12 euros.

Dissabte
A les 12 del migdia, activitats infantils de la biblioteca amb l´espectacle de contes i titelles "El drac que no volia les princeses".
A les 6 de la tarda, al Teatre Auditori l´associació de malalts neurològics Avan presenta "Sueño, ilusión, realidad...".
I a les 11 de la nit, ball amb música en directe al Centre Cultural a càrrec de l´associació Amics del Ball de Ripollet.

Exposicions
Aquesta setmana s´ha estrenat la nova exposició del Centre Cultural. Es tracta d´una col·lectiva de 10 pintors de l´Agrupació CulturArt de Terrassa.
Fins finals de mes, la Biblioteca ens aproxima a la problemàtica de l´aigua amb la mostra "L´aigua dolça". A la mateixa sala de lectura també es pot veure un recull de les darreres fotografies de Miquel Alba.
Continua oberta la col·lectiva de pintura i escultura de la Galeria d´Art Segle XXI. Hi trobareu obres de Felipe Alarcón Echenique, Jordi Alumà, Joan Marc Batlle, Lluís "Gálvez "El Borni" i Carmen G. Nicolás. A més, disposa de fons d´art. Aquest nou espai obre per les tardes i està situat al carrer Magallanes n° 4.
També sou encara a temps de visitar els pessebres de l´Agrupació de Pessebristes i els dibuixos i caricatures d´Aleix Saló al local Via fora!

Cursos
Continuen obertes les inscripcions pels cursos de socorrisme bàsic de la Creu Roja. El preu 170 euros. El títol obtingut és convalidable com a crèdits universitaris i és necessari per les persones que vulguin seguir el curs de socorrisme aquàtic que es farà a l´abril.

I les farmàcies de guàrdia del cap de setmana. Avui la Ferrer a la rambla Sant Jordi 127, dissabte la Palou al carrer Pau Casals 66 i diumenge la Rincón al carrer Magallanes 4.



Ombra inferior

[Icona impressora] Consultar la versió per imprimir.
[Icona email] Envia aquesta informació per email

Continguts que el poden interessar:
- La tercera edició de la Ikigai Japan Week es consolida com a espai cul ...
- Escape Room virtual: "De samurais a ninges".
- Taller de cuina japonesa.
- Taller de Katakana.
- Exhibició de Line Dance i estil lliure.
- Dansa: "La Carta".
- Els grallers dels Gegants tornen a donar la nota!.
- Teatre Juvenil: "La gran Showgirl".
- Matinal de circ: "Soñar con libros y cuentos".
- Teatre: "Coma profundo".




ripollet.cat

Any Espriu
Informació de Comunicació
PAME
PMO
PMC
PMC
PMC
Ombra inferior
Ombra dreta

Desenvolupa i redacta: Serveis informàtics & Patronat de Comunicació  |  Traducir/Translate/Traduire
2007 © Ajuntament de Ripollet - 93 504 60 00

Get Firefox    Valid HTML 4.01 Transitional    ¡CSS Válido!