Ombra esquerra
Escut de Ripollet
[r]
ipollet
a | a | a
Imatge de Ripollet
  Inici |
| Plànol
[Actualitat]
   Agenda
   Arxiu fotogràfic
   Enllaços
   Mitjans
      El Butlletí
      Ripollet Ràdio
   Notícies
[Ciutat]
   Entitats
   Festes
   Història
   Llocs d'interès
   Plànol
   Urgències
[Patronat]
   Departaments
      Administració
      Comissió Festa Major
      Consell Administració
      Regidoria de Cultura
   Equipaments PMC
      Biblioteca
      Centre Cultural
      CIP
      Molí d'en Rata
      Sales d'exposicions
         Sala 1
         Sala d'Art
         Vestíbul del CC
      Teatre Auditori
   Pla Acció Cultural
   PMC virtual
      Correu al PMC
      Impresos
   Publicacions oficials
      Acords
      Edictes i anuncis
      Perfil del contractant
      Reglaments, ord. i bans
   Serveis
Torna la festa de cap d'any a Ripollet de la mà de l'Aresta
Diumenge, 31 de desembre de 2017
<>
Imatge 535

El col·lectiu popular l'Aresta ha organitzat una festa de cap d'any a la pista annexa del pavelló Joan Creus, d'1 de la matinada fins les 8 del matí. Amb aquesta iniciativa, l'Aresta ha volgut donar resposta a un mancança que, segons ells, hi havia al municipi: "necessitavem ja fer alguna cosa per no haver de marxar fora del poble. Des de fa uns anys, no tenim res a banda dels bars a Ripollet i sempre hem de marxar fora a celebrar el cap d'any", explica Laia González, membre del col·lectiu.

Per tal de donar un gir original, l'Aresta ha decidit ambientar la festa en l'època de la Llei seca i crear una història argumental al seu voltant: M. Rajoy, sabent que els bars són els punts de trobada preferits dels integrants de moviments socials, ha imposat la Llei Seca a una petita vila anomenada Ripollet de Mar. Per això, els veïns del poble han organitzat una festa clandestina per començar el nou any. Segons González, aquesta història té una doble lectura, ja que la festa d'enguany representa "el fi de la Llei seca a Ripollet per cap d'any. Ara ja tenim festa".

La festa, oberta a tothom major d'edat, comptarà amb cinc DJs que punxaran música d'estils molt variats per a que tothom pugui gaudir-ne. També es faran alguns concursos durant la nit.

Hi ha 450 entrades a la venda. El seu preu anticipat és de 10 € i inclou una consumició. Hi haurà servei de barra a preus populars.

Des de l'Aresta, es promou un espai lliure de discriminacions, on no s'accepten actituds masclistes, racistes ni lgtbifòbiques. De fet, el col·lectiu està preparant un "protocol feminista", segons ha explicat González, per tal combatre qualsevol agressió masclista.

S.R.



Ombra inferior

[Icona impressora] Consultar la versió per imprimir.
[Icona email] Envia aquesta informació per email

Continguts que el poden interessar:
- La tercera edició de la Ikigai Japan Week es consolida com a espai cul ...
- Escape Room virtual: "De samurais a ninges".
- Taller de cuina japonesa.
- Taller de Katakana.
- Exhibició de Line Dance i estil lliure.
- Dansa: "La Carta".
- Els grallers dels Gegants tornen a donar la nota!.
- Teatre Juvenil: "La gran Showgirl".
- Matinal de circ: "Soñar con libros y cuentos".
- Teatre: "Coma profundo".




ripollet.cat

Any Espriu
Informació de Comunicació
PAME
PMO
PMC
PMC
PMC
Ombra inferior
Ombra dreta

Desenvolupa i redacta: Serveis informàtics & Patronat de Comunicació  |  Traducir/Translate/Traduire
2007 © Ajuntament de Ripollet - 93 504 60 00

Get Firefox    Valid HTML 4.01 Transitional    ¡CSS Válido!