Ombra esquerra
Escut de Ripollet
[r]
ipollet
a | a | a
Imatge de Ripollet
  Inici |
| Plànol
[Actualitat]
   Agenda
   Arxiu fotogràfic
   Enllaços
   Mitjans
      El Butlletí
      Ripollet Ràdio
   Notícies
[Ciutat]
   Entitats
   Festes
   Història
   Llocs d'interès
   Plànol
   Urgències
[Patronat]
   Departaments
      Administració
      Comissió Festa Major
      Consell Administració
      Regidoria de Cultura
   Equipaments PMC
      Biblioteca
      Centre Cultural
      CIP
      Molí d'en Rata
      Sales d'exposicions
         Sala 1
         Sala d'Art
         Vestíbul del CC
      Teatre Auditori
   Pla Acció Cultural
   PMC virtual
      Correu al PMC
      Impresos
   Publicacions oficials
      Acords
      Edictes i anuncis
      Perfil del contractant
      Reglaments, ord. i bans
   Serveis
L'Associació d'Espectadors signa un nou conveni amb Xiscnèfils i acosta el cinema a Ripollet
Dilluns, 6 d'octubre de 2014
<>
Imatge 657

El cineclub Xiscnèfils de Cerdanyola i l'Associació d'Espectadors del Teatre del Mercat Vell de Ripollet han reiniciat una campanya de col.laboració entre les dues entitats que permetrà accedir a preu reduït a les programacions de cinema de qualitat dels cerdanyolencs i de teatre, música i dansa dels ripolletencs. El públic de les sessions de cinema dels Xiscnèfils tindran entrada reduïda, a un preu de 12 euros, als espectacles que es celebren al Teatre Auditori de Ripollet i els socis de l'entitat de la veïna població accediran a entrades 2X1 a les projeccions dels Xiscnèfils a l'Ateneu.
Jordi Mena, un dels portaveus dels Xiscnèfils, destaca que aquesta col.laboració permetrà generar nous públics a les dues entitats, al temps que es refermen els lligams entre Cerdanyola i Ripollet i es potencia la divulgació cultural a les dues ciutats.

Programació de Xiscnèfils
La programació de tardor dels Xiscnèfils es va iniciar el passat 2 d'octubre amb la projecció de 10.000 km, pel.lícula de Carlos Marques-Marcet guanyadora del festival de cinema espanyol de Màlaga. Cada dijous, a les 21.30, els Xiscnèfils projecten cinema de qualitat al teatre Ateneu. En aquest primer cicle de tardor, dijous vinent s'exhibirà Omar, del palestí Hany Abu-Assad, premi especial del jurat a Cannes i candidata als Oscar. El 16 d'octubre, la pel.lícula dels Xiscnèfils serà la comèdia francesa La jaula dorada, de Ruben Alves. Finalment, el 23 d'octubre es projectarà la pel.lícula musical Amanecer en Edimburgo, de Dexter Fletcher.

Amb aquest acord, l'Associació d'Espectadors del Teatre del Mercat Vell torna als seus orígens quan, a més de teatre, dansa i música, programava també cinema. Una activitat que es va haver d'abandonar per l'alt cost tècnic i de producció que suposava. Així la programació es va reduir a música, teatre i dansa.

20 anys de cinema
Cal destacar també que banda, el cineclub Xiscnèfils celebra enguany el vintè aniversari de la seva creació. Entre les activitats commemoratives previstes destaca la programació de sessions especials de cinema els dimarts al Museu d'Art de Cerdanyola (MAC), a les 20 hores i amb entrada gratuïta.

L.P.



Ombra inferior

[Icona impressora] Consultar la versió per imprimir.
[Icona email] Envia aquesta informació per email

Continguts que el poden interessar:
- La tercera edició de la Ikigai Japan Week es consolida com a espai cul ...
- Escape Room virtual: "De samurais a ninges".
- Taller de cuina japonesa.
- Taller de Katakana.
- Exhibició de Line Dance i estil lliure.
- Dansa: "La Carta".
- Els grallers dels Gegants tornen a donar la nota!.
- Teatre Juvenil: "La gran Showgirl".
- Matinal de circ: "Soñar con libros y cuentos".
- Teatre: "Coma profundo".




ripollet.cat

Any Espriu
Informació de Comunicació
PAME
PMO
PMC
PMC
PMC
Ombra inferior
Ombra dreta

Desenvolupa i redacta: Serveis informàtics & Patronat de Comunicació  |  Traducir/Translate/Traduire
2007 © Ajuntament de Ripollet - 93 504 60 00

Get Firefox    Valid HTML 4.01 Transitional    ¡CSS Válido!