El centenari del col·legi Clavé al Centre Cultural
Diumenge, 18 de maig de 2014
Imatge 540

Fins al proper 24 de maig, el Centre Cultual, acollirà la mostra commemorativa del centenari de l'escola Anselm Clavé. Una exposició, elaborada a partir de material d'arxiu del centre i donacions d'exalumnes, de totes les èpoques, que explica com ha anat canviant l'educació i la metodologia a l'ensenyament durant aquest 100 anys. La mostra compta amb una part interactiva on, totes les persones que encara tinguin fotografies a casa seva de l'escola i les vulguin exposar o podran fer lliurement en aquest espai.

Dels pissarrins als ordinadors, dels pupitres individuals a les taules i treball en grup. Aquests són algunes dels canvis que s'han produït i que es poden veure a la ostra que ha elaborat l'escola Clavé. Una d eles activitats de l'aniversari i que el passat 13 de maig es presentava públicament amb la participació de moltes alumnes, exalumnes i mestres del centre.

Més treball educatiu

D'altra banda, l'Associació Cultural Jaume Tuset, vinculada a l'Escola d'Adults del municipi també ha presentat aquest dies al Centre cultural un recull dels seus darrers treballs. Manualitats relacionades amb la costura, com el punt de creu, pintura i dibuix i la ceràmica ompliran la sala d'Art fins al proper 24 de maig.

F.R.


Més imatges:
Imatge 1 Imatge 2 Imatge 3 Imatge 4

Ombra inferior