El Centro Aragonés celebra el seu patró
Divendres, 25 d'abril de 2014
Imatge 312

El Centro Aragonés de Ripollet commemora San Jorge, patró d'Aragó, amb un seguit d'activitats el cap de setmana del 26 i 27 d'abril. Enguany, el popular festival de jotas anirà a càrrec del grup Hidalguía aragones i tindrà lloc dissabte 26, a les 18 h, al Teatre Auditori.


Recordem que el passat 13 d'abril l'associació va col·locar un estand a la rambla de Sant Jordi amb motiu del dia de Sant Jordi al municipi.
Dissabte dia 26 tindrà lloc una missa aragonesa a les 10.30h, que es farà a la Catedral de Barcelona. El mateix dia, a les 18h, el Teatre Auditori del Mercat Vell serà l'escenari d'un festival de jotes. El grup Hidalguia Aragonesa ens entretindrà amb aquesta manifestació tan coneguda del folklore aragonès. Diumenge 27, a les 12h del migdia, es farà una recepció d'autoritats, socis i simpatitzants a la seu de l'associació, al carrer Nou, n°22. La vetllada estarà amenitzada per un vi d'honor. Tot seguit, a les 14 h es celebrarà un dinar de germanor.

E.R.



Ombra inferior