Ombra esquerra
Escut de Ripollet
[r]
ipollet
a | a | a
Imatge de Ripollet
  Inici |
| Plànol
[Actualitat]
   Agenda
   Arxiu fotogràfic
   Enllaços
   Mitjans
      El Butlletí
      Ripollet Ràdio
   Notícies
[Ciutat]
   Entitats
   Festes
   Història
   Llocs d'interès
   Plànol
   Urgències
[Patronat]
   Departaments
      Administració
      Comissió Festa Major
      Consell Administració
      Regidoria de Cultura
   Equipaments PMC
      Biblioteca
      Centre Cultural
      CIP
      Molí d'en Rata
      Sales d'exposicions
         Sala 1
         Sala d'Art
         Vestíbul del CC
      Teatre Auditori
   Pla Acció Cultural
   PMC virtual
      Correu al PMC
      Impresos
   Publicacions oficials
      Acords
      Edictes i anuncis
      Perfil del contractant
      Reglaments, ord. i bans
   Serveis
Multitudinari Carnaval, tot i la pluja i el fred
Dilluns, 3 de març de 2014
<>
Imatge 600

Enguany, el Carnaval 2014 ha comptat amb un bon èxit de participació. Tant a la festa infantil de divendres com a la Rua de dissabte, centenars de persones amb disfressa o sense, van gaudir de les diferents activitats, organitzades pel Patronat de Cultura. Divendres, però, la pluja va fer acte de presència durant una bona part de la tarda i, tot i que la gent es va resistir molt a deixar la plaça de Joan Abad, durant una mitja hora la festa es va aturar. Poc abans de les set de la tarda el temps va permetre seguir gaudint de l'espectacle musical del Carnaval infantil.

Dissabte el temps va ser més benevolent i amb força puntualitat, a partir de 2/4 de sis de la tarda, va començar la Rua, engany amb la participació de més de 500 persones. Un homenatge a Rafaela Carrà, els Barrufets, uns caragols disposats a conquerir el món i els Men in Black, van ser alguns dels personatges que van desfilar pels carrers de Ripollet i davant de centenars de persones.

Carnaval Jove
Gairebé un miler de persones van omplir el pavelló Joan Creus la nit de dissabte per celebrar el Ball de Carnaval Jove. Aquesta activitat, organitzada des de la Regidoria de Joventut i Ciutadania de l'Ajuntament de Ripollet, es va desenvolupar sense incidents destacables. Durant la festa es va celebrar el tradicional concurs de disfresses per joves de 12 a 29 anys amb els guanyadors següents: primer premi per la "Miley Cyrus i el Robin Thicke" amb una videoconsola. "Els Mozarts" van guanyar el segon premi que consistia en un dvd portàtil i un mp4 per "La Vaca" com a tercer premi. Tots els premis van ser cortesia del entre comercial Baricentro i van ser entregats pel regidor de Joventut i Ciutadania Rafael Gomez Clares. Des de la Regidoria s'ha fet una valoració molt positiva de l'activitat, destacant el nombre d'assistents, la bona acollida del concurs de disfresses i la gran col·laboració dels ciutadans amb els canvis introduïts a l'accés al pavelló que responen a raons de seguretat segons normativa vigent.

F.R.


Més imatges:
Imatge 1 Imatge 2 Imatge 3 Imatge 4

Ombra inferior

[Icona impressora] Consultar la versió per imprimir.
[Icona email] Envia aquesta informació per email

Continguts que el poden interessar:
- La tercera edició de la Ikigai Japan Week es consolida com a espai cul ...
- Escape Room virtual: "De samurais a ninges".
- Taller de cuina japonesa.
- Taller de Katakana.
- Exhibició de Line Dance i estil lliure.
- Dansa: "La Carta".
- Els grallers dels Gegants tornen a donar la nota!.
- Teatre Juvenil: "La gran Showgirl".
- Matinal de circ: "Soñar con libros y cuentos".
- Teatre: "Coma profundo".




ripollet.cat

Any Espriu
Informació de Comunicació
PAME
PMO
PMC
PMC
PMC
Ombra inferior
Ombra dreta

Desenvolupa i redacta: Serveis informàtics & Patronat de Comunicació  |  Traducir/Translate/Traduire
2007 © Ajuntament de Ripollet - 93 504 60 00

Get Firefox    Valid HTML 4.01 Transitional    ¡CSS Válido!