Ombra esquerra
Escut de Ripollet
[r]
ipollet
a | a | a
Imatge de Ripollet
  Inici |
| Plànol
[Actualitat]
   Agenda
   Arxiu fotogràfic
   Enllaços
   Mitjans
      El Butlletí
      Ripollet Ràdio
   Notícies
[Ciutat]
   Entitats
   Festes
   Història
   Llocs d'interès
   Plànol
   Urgències
[Patronat]
   Departaments
      Administració
      Comissió Festa Major
      Consell Administració
      Regidoria de Cultura
   Equipaments PMC
      Biblioteca
      Centre Cultural
      CIP
      Molí d'en Rata
      Sales d'exposicions
         Sala 1
         Sala d'Art
         Vestíbul del CC
      Teatre Auditori
   Pla Acció Cultural
   PMC virtual
      Correu al PMC
      Impresos
   Publicacions oficials
      Acords
      Edictes i anuncis
      Perfil del contractant
      Reglaments, ord. i bans
   Serveis
Nova edició del Club de Lectura organitzat per la Biblioteca de Ripollet
Divendres, 30 d'agost de 2013
<>
Imatge 277

La Biblioteca de Ripollet començarà a partir del mes de setembre una nova edició del Club de Lectura. Es tracta d'una activitat molt consolidada al municipi i que cada any compta amb una vintena de participants. El seu objectiu és el foment de la lectura.
Consisteix en què tots els membres del club llegeixin el mateix llibre, i posteriorment es reuneixin per comentar-lo. Una vegada més, la tertúlia literària estarà conduïda per Fanny Arambilet.

Inscripcions
Les sessions es realitzaran, com és habitual, el darrer dijous de cada mes a les 19 hores fins el mes de juny. L'activitat té un cost de 10,50 euros a pagar en el moment de la inscripció. El termini per a inscriure's és a partir del 20 d'agost.
La primera sessió tindrà lloc el proper 26 de setembre.
Entre els títols que es treballaran aquest any es troben: Seda, d'Alexandro Baricco; La voz dormida, de Dulce Chacón; La soledad de los números primos, de Paulo Giordano; i L'Estiu que comença, de Silvia Soler. Aquest últim comptarà amb la presència de l'autora catalana.

Club de Lectura Fàcil
D'altra banda, la Biblioteca comença curs amb una gran novetat. A partir del mes d'octubre, s'obrirà el primer Club de Lectura Fàcil a Ripollet. L'objectiu del Club és ajudar a les persones nouvingudes que estan aprenent català i/o castellà, i a la ciutadania en general, a incorporar-se a la lectura i afavorir un marc de conversa.
El Club de Lectura Fàcil començarà el 30 d'octubre, i es durà a terme tots els darrers dimecres de mes, de 18 a 19,30 hores, a la Biblioteca. L'activitat estarà conduïda per l'autora de llibres de lectura fàcil Montse Flores Pallarès.

Més informació d'aquests clubs de lectura, a la Biblioteca de Ripollet.



Ombra inferior

[Icona impressora] Consultar la versió per imprimir.
[Icona email] Envia aquesta informació per email

Continguts que el poden interessar:
- La tercera edició de la Ikigai Japan Week es consolida com a espai cul ...
- Escape Room virtual: "De samurais a ninges".
- Taller de cuina japonesa.
- Taller de Katakana.
- Exhibició de Line Dance i estil lliure.
- Dansa: "La Carta".
- Els grallers dels Gegants tornen a donar la nota!.
- Teatre Juvenil: "La gran Showgirl".
- Matinal de circ: "Soñar con libros y cuentos".
- Teatre: "Coma profundo".




ripollet.cat

Any Espriu
Informació de Comunicació
PAME
PMO
PMC
PMC
PMC
Ombra inferior
Ombra dreta

Desenvolupa i redacta: Serveis informàtics & Patronat de Comunicació  |  Traducir/Translate/Traduire
2007 © Ajuntament de Ripollet - 93 504 60 00

Get Firefox    Valid HTML 4.01 Transitional    ¡CSS Válido!