Ombra esquerra
Escut de Ripollet
[r]
ipollet
a | a | a
Imatge de Ripollet
  Inici |
| Plànol
[Actualitat]
   Agenda
   Arxiu fotogràfic
   Enllaços
   Mitjans
      El Butlletí
      Ripollet Ràdio
   Notícies
[Ciutat]
   Entitats
   Festes
   Història
   Llocs d'interès
   Plànol
   Urgències
[Patronat]
   Departaments
      Administració
      Comissió Festa Major
      Consell Administració
      Regidoria de Cultura
   Equipaments PMC
      Biblioteca
      Centre Cultural
      CIP
      Molí d'en Rata
      Sales d'exposicions
         Sala 1
         Sala d'Art
         Vestíbul del CC
      Teatre Auditori
   Pla Acció Cultural
   PMC virtual
      Correu al PMC
      Impresos
   Publicacions oficials
      Acords
      Edictes i anuncis
      Perfil del contractant
      Reglaments, ord. i bans
   Serveis
Ripollet gaudeix del Carnaval 2013
Dilluns, 11 de febrer de 2013
<>
Imatge 752

Ripollet ha gaudit aquest cap de setmana del Carnaval 2013. Divendres, 8 de febrer, es va celebrar el Carnaval infantil a la plaça de Joan Abad. Més de 550 persones van participar el dissabte, 9 de febrer, a la Rua de Carnaval, encapçalada pels Diables de Ripollet i el seu renovat Cabrabo i organitzada pel Patronat Municipal de Cultura. La nit va ser per als joves, amb la Marxa al Pavelló Joan Creus, que va comptar amb uns 800 participants. Els guanyadors del concurs convocat per la Regidoria de Joventut i Ciutadania van ser "El Capitan Salami" que es va emportar una Nintendo DS, "La Germana de Nicky Minage" que va ser premiada amb un DVD Portàtil, i "Les Wonder Woman" que es van endur un MP4.

La Regidoria de Joventut ha agrait la col·laboració ciutadana pel que fa a les noves normes imposades enguany sobre les autoritzacions de menors d'edat així com amb les normes de seguretat.

El tret de sortida del Carnaval el van donar els Diables de Ripollet, el passat dia 6, amb la penjada del Cabraboc al balcó de Ripollet Ràdio, acompanyats de tabals i tambors dels més petits. El Carnaval finalitzarà aquest dimecres, dia 13 de febrer, amb la despenjada del Cabraboc i la sardinada popular a càrrec del Setrill.

Com cada any, paradistes del Mercat Municipal i les escoles del municipi també van celebrar les seves festes del Carnaval, algunes temàtiques com Les Olimpíades del Col·legi San Juan de la Cruz o Mar i Cel, de l'escola Els Pinetons, on fins i tot van comptar amb la col·laboració de la companyia Dagoll Dagom.

Fotos: Héctor Hernández.

R.H.


Més imatges:
Imatge 1 Imatge 2 Imatge 3 Imatge 4

Ombra inferior

[Icona impressora] Consultar la versió per imprimir.
[Icona email] Envia aquesta informació per email

Continguts que el poden interessar:
- La tercera edició de la Ikigai Japan Week es consolida com a espai cul ...
- Escape Room virtual: "De samurais a ninges".
- Taller de cuina japonesa.
- Taller de Katakana.
- Exhibició de Line Dance i estil lliure.
- Dansa: "La Carta".
- Els grallers dels Gegants tornen a donar la nota!.
- Teatre Juvenil: "La gran Showgirl".
- Matinal de circ: "Soñar con libros y cuentos".
- Teatre: "Coma profundo".




ripollet.cat

Any Espriu
Informació de Comunicació
PAME
PMO
PMC
PMC
PMC
Ombra inferior
Ombra dreta

Desenvolupa i redacta: Serveis informàtics & Patronat de Comunicació  |  Traducir/Translate/Traduire
2007 © Ajuntament de Ripollet - 93 504 60 00

Get Firefox    Valid HTML 4.01 Transitional    ¡CSS Válido!