OMIC Oficina Municipal d'Informació al Consumidor ![]() L'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor (OMIC) és un servei de la Regidoria de Modernització Administrativa de l'Ajuntament de Ripollet. Serveis * Atenció personalitzada de consultes * Anàlisi i tramitació de denúncies, queixes i reclamacions * Mediació entre les parts per a la resolució de determinades qüestions * Campanyes d’informació i orientació als consumidors i comerciants * Inserció mensual d’informació d’utilitat a El Butlletí * Edició de material informatiu * Documentació tècnica * Col·laboració amb la Junta Arbitral de Consum de Catalunya * Derivacions amb les associacions de consumidors Enllaços d'interès * Agencia Catalana de Consum * Asociación de Usuarios de Bancos Cajas y Seguros * Secretaria de Estado de Telecomunicaciones y para la Sociedad de la Información Normativa * Llei 22/2010, de 20 de juliol, del Codi de Consum de Catalunya * Decret 70/2003, de 4 de març, pel qual es regulen els fulls de reclamació/denúncia als establiments comercials i en l’activitat de prestació de serveis * Reial Decret Legislatiu 1/2007, de 16 de novembre, pel qual s’aprova el text refós de la Llei general per a la defensa dels consumidors i usuaris i altres lleis complementàries
![]() |