Ombra esquerra
Escut de Ripollet
[r]
ipollet
a | a | a
Imatge de Ripollet
  Inici |
| Plànol
[Actualitat]
   Agenda
   Arxiu fotogràfic
   Enllaços
   Mitjans
      El Butlletí
      Ripollet Ràdio
   Notícies
[Ciutat]
   Entitats
   Festes
   Història
   Llocs d'interès
   Plànol
   Urgències
[Patronat]
   Departaments
      Administració
      Comissió Festa Major
      Consell Administració
      Regidoria de Cultura
   Equipaments PMC
      Biblioteca
      Centre Cultural
      CIP
      Molí d'en Rata
      Sales d'exposicions
         Sala 1
         Sala d'Art
         Vestíbul del CC
      Teatre Auditori
   Pla Acció Cultural
   PMC virtual
      Correu al PMC
      Impresos
   Publicacions oficials
      Acords
      Edictes i anuncis
      Perfil del contractant
      Reglaments, ord. i bans
   Serveis
OMIC Oficina Municipal d'Informació al Consumidor
Sense descripció. 1

L'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor (OMIC) és un servei de la Regidoria de Modernització Administrativa de l'Ajuntament de Ripollet.

Té com a principal objectiu l'orientació i l'assessorament als consumidors i/o empresaris en l'exercici dels seus drets i obligacions, així com la tramitació de les reclamacions, denúncies o queixes relacionades amb el consum, afavorint la mediació per solucionar els conflictes.

Com reclamar?
Demanant el full oficial de reclamacions en el mateix establiment a fi de deixar-hi constància escrita. Si es tracta d'un servei bàsic (aigua, llum, gas ó telèfon), trucant primer al servei telefònic gratuït d'atenció al client i deixar constància de la reclamació amb un número de referència.
Si no es rep una resposta satisfactòria en el termini màxim d'un mes es pot presentar reclamació adreçada a l'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor per tal de gestionar-la des d'aquest servei.

Com demanar informació?
Atenció telefònica: de 8.30 a 14 hores, al 93 504 60 00.
Atenció personalitzada amb cita prèvia a la web citaprevia.ripollet.cat
Per correu electrònic a les adreces omic@ripollet.cat / oac@ripollet.cat


Serveis
* Atenció personalitzada de consultes
* Anàlisi i tramitació de denúncies, queixes i reclamacions
* Mediació entre les parts per a la resolució de determinades qüestions
* Campanyes d’informació i orientació als consumidors i comerciants
* Inserció mensual d’informació d’utilitat a El Butlletí
* Edició de material informatiu
* Documentació tècnica
* Col·laboració amb la Junta Arbitral de Consum de Catalunya
* Derivacions amb les associacions de consumidors

Enllaços d'interès

* Agencia Catalana de Consum
* Asociación de Usuarios de Bancos Cajas y Seguros
* Secretaria de Estado de Telecomunicaciones y para la Sociedad de la Información

Normativa
* Llei 22/2010, de 20 de juliol, del Codi de Consum de Catalunya
* Decret 70/2003, de 4 de març, pel qual es regulen els fulls de reclamació/denúncia als establiments comercials i en l’activitat de prestació de serveis
* Reial Decret Legislatiu 1/2007, de 16 de novembre, pel qual s’aprova el text refós de la
Llei general per a la defensa dels consumidors i usuaris i altres lleis complementàries



Adreça:c. de Balmes, 4 (Edifici Molí d'en Ginestar) Icona link
Telèfon:93 504 60 00
Adreça
electrònica:
omic@ripollet.cat


ripollet-serveis-omic-2011.pdf
Icona Fitxer PDF - 0,13 Mb - [Descarregar] [Obrir]
Ombra inferior

[Icona impressora] Consultar la versió per imprimir.
[Icona email] Envia aquesta informació per email

Continguts relacionats amb aquest:
- OMIC-Oficina Municipal d'Informació al Consumidor- [Departaments]





ripollet.cat

Any Espriu
Informació de Comunicació
PAME
PMO
PMC
PMC
PMC
Ombra inferior
Ombra dreta

Desenvolupa i redacta: Serveis informàtics & Patronat de Comunicació  |  Traducir/Translate/Traduire
2007 © Ajuntament de Ripollet - 93 504 60 00

Get Firefox    Valid HTML 4.01 Transitional    ¡CSS Válido!