Cultura - Comissió Festa Major
Servei integrat a l'Ajuntament, amb motiu de la dissolució del Patronat de Cultura el 31/12/2019. EN CONSTRUCCIÓ.

La Comissió de la Festa Major és l'òrgan d'assessorament, coordinació, debat i consulta, sense personalitat jurídica pròpia, que treballa conjuntament per elaborar el programa d'activitats de la Festa Major. La Comissió va néixer fa uns anys amb l'objectiu d'afavorir la participació ciutadana. La valoració durant aquest temps ha estat molt positiva, tant és així que s'ha consolidat un model propi de Festa Major on la participació de les entitats locals ciutadanes és un dels pilars fonamentals.
 


La Comissió de la Festa Major de Ripollet està formada per: dos representants dels partits polítics municipals designats pel Consell d'Administració del PMC; quatre representants de les entitats culturals; un representant de les entitats juvenils; un representant de les associacions de veïns; un representant de les entitats esportives; i dos persones a títol individual; a banda del President-Delegat del PMC i de diversos representants-treballadors de l'Àrea de Cultura i Joventut i del Patronat Municipal d'Esports de l'Ajuntament.



Adreça:SANT JORDI RB DE, 2Ripollet Icona link
Telèfon:93 504 60 25

ripollet-cul-comissio-festa-major-normativa-0116.pdf
Icona Fitxer PDF - 0,03 Mb - [Descarregar] [Obrir]



Ombra inferior